دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه سفر با کودکان کوچک را آسان تر کنیم ؟

چگونه سفر با کودکان کوچک را آسان تر کنیم ؟

چگونه سفر با کودکان کوچک را آسان تر کنیم ؟

 

مسافرت با کودکان ، حداقل می تواند مشکل باشد. اما ، لازم نیست که غیرممکن باشد. با پیروی از نکات خوانندگان ما در مورد نحوه سفر با کودکان ، تعطیلات خانوادگی بعدی خود را کنترل کنید!

 

مسافرت با کودکان

مسافرت با کودکان کوچک می تواند چالش برانگیز باشد ، اما غیرممکن نیست! در حالی که کمی تلاش و سازماندهی لازم است ، شما به راحتی می توانید با خانواده خود به هر جایی سفر کنید. خوانندگان ما نکات خود را در مورد نحوه سفر با کودکان خردسال به اشتراک می گذارند.

 

کالسکه را در خانه بگذارید

به خصوص اگر از ایتالیا یا هر کشور شلوغ دیگر اروپا دیدن می کنید ، پیاده روی در خیابان های تنگ و سنگفرش با یک ساک یا کالسکه تقریباً غیرممکن است. یکی از خوانندگان می گوید ، "بزرگترین چالش با ساک دستی است. حرکت در میان جمعیت و سنگفرش سخت است. و پله های زیادی وجود دارد. من پیشنهاد می کنم بچه ها راه بروند. "

در صورت امکان (و بستگی به سن فرزندانتان) ، کودکان را وادار به پیاده روی کنید و استراحت های زیادی را برای بهبودی آنها انجام دهید. "راه رفتن روی پای واقعا سخت است ، بنابراین چندین جفت محکم ترین کفش را به همراه داشته باشید. "


از میان وعده ها به عنوان انگیزه استفاده کنید

مسافرت برای بزرگسالان می تواند طاقت فرسا باشد ، چه رسد به کودکان خردسال که با تغییر زمان و روزهای طولانی پیاده روی سازگار می شوند. حتی اگر به طور معمول به کودکان خود در خانه پذیرایی نکنید ، میان وعده ها می توانند در هنگام مسافرت به عنوان پاداش هنگام رفتار خوب یا مزاحمت کننده هنگام جستجوی مورد برنامه سفر بعدی ، کمک بزرگی به شما کنند.

همانطور که یکی از خوانندگان می گوید ، "ژلاتو در همه جا وجود دارد و می تواند یک محرک عالی باشد." دیگری اضافه می کند ، "ما در زمان بروز فرصت ها به بچه های خود اسباب بازی و بستنی می دهیم. گاهی اوقات این به معنای یک پذیرایی درست قبل از شام است در حالی که ما به دنبال یک رستوران می گردیم و گاهی اوقات یک ایستگاه زمین بازی است که برای خواب و یا بازی طولانی کودکان مناسب هستند. " 


در یک مکان بیشتر بمانید

سفر با سرعت بالا در کودکان خردسال قابل انجام نیست. قبل از انتقال به مقصد بعدی ، چندین خواننده توصیه می کنند حداقل سه روز در یک مکان بمانند. یکی از خوانندگان می گوید ، "نکته اصلی این است که کارها را به آرامی انجام دهید. شما نمی توانید به طور مکرر به شهرهای مختلف بروید بنابراین حداقل 3 شب در هر مکان توقف کنید. "

دیگری اضافه می کند ، "ما سعی می کنیم حداقل سه شب برای هر مکان ترتیب دهیم ، اما حتی بیشتر هم بهتر است. ما سعی می کنیم سفرهای روزانه را از یک مکان مشخص به جای حرکت در اطراف انجام دهیم. "

برای سفرهای روزانه یک کیف و ساک جادار اما سبک وزن به همراه داشته باشید تا بتوانید تمام لوازم ضروری خود را در حالی که از سفر با هندزفری لذت می برید حمل کنید!

 

دیدن مکان های دیدنی را به یک بازی تبدیل کنید

فقط به این دلیل که با کودکان در سفر هستید به این معنی نیست که نمی توانید از فعالیت های "بزرگ شده" مانند تورهای موزه یا نمایشگاه ها لذت ببرید. هنگام بازدید از مکان هایی که به صدای آرام یا خرابی زیاد احتیاج دارند ، کودکان را با فعالیتهایی مشغول کنید.

یک خواننده می گوید ، "از همه چیز یک بازی بساز. اگر نمایشگاه یا موزه را به بازی "قایم موشک بازی" تبدیل كنیم یا آن را به یك شكار گنج تبدیل كنیم ، می توانیم به راحتی از آن عبور كنیم "، در حالی كه دیگری اضافه می كند ،" ما موزه های هنری سنتی را به حداقل رساندیم و وقتی می خواستیم یك كاری انجام دهیم ، به دختر مان یک کتاب طراحی می دادیم و او در حالی که سرگردان بودیم در هر اتاق تصویری می کشید. " 


بازی ها را بیاورید

همراه با سفر به موزه ، چند بازی یا اسباب بازی به همراه داشته باشید تا بچه ها از آن لذت ببرند. یکی از خوانندگان می گوید: "ما سعی کردیم به بچه هایمان وقت بدهیم تا همه موزه آرام ، کلیسا ، مساجد و زمان گشت و گذار را متعادل کنند.

دیگری می گوید: "نکته اصلی این است که چیزهای زیادی داشته باشید تا آنها را در هواپیما مشغول نگه دارید (اسباب بازی ها ، کتاب ها ، فیلم هایی که برای آنها جدید است) و باعث می شود لیدر شما دوستانه بچه را آرام و ساکت کند. و این بدان معنا نیست که شما فقط باید به آکواریوم یا زمین های بازی بروید. ما توانستیم راهنماهای خارق العاده ای در شهر واتیکان و پمپئی پیدا کنیم که هر سه بچه را به کل تور علاقه مند می کرد. "


از وقفه های منظم استفاده کنید

استراحت روزانه خود را به برنامه سفر روزانه خود اضافه کنید ، زیرا کودکان کوچک برای بهبودی به زمان نیاز دارند. یک خواننده می گوید ، "به خودتان وقت بیشتری بدهید. برای حداکثر یک فعالیت بزرگ در روز برنامه ریزی کنید و تعداد زیادی از زمان بازی را اضافه کنید. "

یک مورد دیگر : صبح ، ما در برخی از مکان ها گشت و گذار می کنیم یا به یک موزه می رویم ، سپس برای یک میان وعده می نشینیم و کمی می نوشیم ، سپس به جای دیگری می رویم ، بعد از آن ناهار ، و غیره ، حتی اگر آنها به طور معمول در خانه چرت نزنند. و مقداری از زمان برای بازی در پارک یا نشستن در ساحل داشته باشید. "


بسته بندی سبک

در حالی که توصیه می کنیم همیشه وسایل سبک را بسته بندی کنید ، این امر مخصوصاً در سفر با کودکان بسیار مهم است. آنها در حمل وسایل شخصی خود مشکلی نخواهند داشت ، بنابراین این بدان معناست که شما بیشتر بار را گیر خواهید انداخت. در نظر داشته باشید كه به كودكان خود كوله پشتی كوچكی برای حمل كالایی كه لوازم ضروری روزمره آنها را دارد ، مانند اسباب بازی ها و بازی ها و میان وعده ها اختصاص دهید. لباس آنها را به چمدان خود اضافه کنید.

یکی از خوانندگان می گوید ، "توصیه من این است که هوشمندانه بسته بندی کنید. لوازم ضروری را بسته بندی کنید اما چمدان ها را تا حد ممکن سبک نگه دارید. من یک سفر افتضاح را از طریق فرودگاه پاریس به یاد می آورم زمانی که تنها با یک کودک 2 ساله در حال مسافرت بودم. ما مجبور شدیم پایانه ها را با پیاده روی بی پایان ، کیف و کیف پول سنگین ، چمدان بدون چرخ ،کالسکه و... طی کنیم

 

نمونه لیست بسته بندی چمدان برای کودک 12 ماهه

یکی از خوانندگان توصیه ما را پذیرفت و لیست بسته بندی کودک خود را به اشتراک گذاشت. او می گوید:

فقط می خواستم بگویم ، ما برای 11 روز به نیویورک رفتیم! این با یک کودک 12 ماهه است! ما توانستیم واقعا راحت سفر کنیم :

  • لباس برای دختر ما (27 لباس ، زیرا من همیشه به پشتیبان نیاز دارم و لباس های کودک خیلی زیبا هستند!)
  • لوازم جانبی او ، از جمله هدفون های ایمن کودک ، کارد و چنگال کودک دوستانه ، ظرف و بشقاب دوستانه کودک ، وسایل حمام دوستانه کودک ، دارو و دماسنج کودک ، لباس شنا ، پوشک ، دستمال مرطوب ، ایستگاه تعویض کودک ، کفش کودک ، غذای کودک و تنقلات ، پتو تلفن همراه کودک ، کلاه های آفتابی و موارد دیگر (همانطور که می توانید بگویید– لیست ادامه دارد).


چگونه روی زمین می توانیم همه اینها را در چمدان دستی جای دهیم؟ تا اینکه یکی از دوستان جعبه های نظم دهنده را سفارش داد که ما آنها را از قبل سفارش دادیم! سپس بسیاری از نکات بسته بندی شما را خواندم و یاد گرفتم که چگونه به درستی بسته بندی کنم تا بتوانم بیشتر در آن جا بیفتم. تا جایی که هنوز فضای خرید بیشتری داشتیم! متشکرم!

 

بیشتر عکسهای بسته بندی او را در زیر مشاهده کنید!


جعبه های بسته بندی و نظم دهنده لباس

 

از ماجراجویی لذت ببرید!

در حالی که مسافرت با بچه ها می تواند تعداد انگشت شماری باشد ، بنابراین بسیاری از خوانندگان ما می گویند که این یک تجربه شگفت انگیز است. یکی می گوید ، "با جریان برو! ما یک انفجار داشتیم و من خیلی به مسافر کوچکم افتخار می کنم! " اشتراک دیگری ، "ما از هفت ماهگی کوچکترین بچه ها با همه مسافرت کرده ایم. آنها عاشق سفر هستند و ما هم عاشق سفر با آنها هستیم. "

شاید یکی از خوانندگان آن را به طور خلاصه بیان کند: "بچه ها برای سفر عالی هستند. شما فقط کارها را کمی متفاوت از آنچه بدون آنها انجام می دهید انجام می دهید. "

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده