دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» این اشتباهات را هنگام تمیز کردن عینک انجام ندهید..

این اشتباهات را هنگام تمیز کردن عینک انجام ندهید..

عینک:

این اشتباهات را هنگام تمیز کردن عینک انجام ندهید.. عینک بی فایده است..؟ 


نکاتی درباره بهترین و صحیح ترین روش برای تمیز کردن عینک چشم


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

عینک چشمی: افراد از پارچه یا روسری برای تمیز کردن عینک های روزمره استفاده می کنند. اما این روش مناسبی برای تمیز کردن شیشه نیست. انجام این کار برای چشم شما مضر است


نکاتی در مورد عینک

عینک چشمی: افراد از پارچه یا روسری برای تمیز کردن عینک های روزمره استفاده می کنند. اما این روش مناسبی برای تمیز کردن شیشه نیست. انجام این کار می تواند تاثیر بدی روی چشم شما داشته باشد. پس بیایید نحوه تمیز کردن را یاد بگیریم.


استفاده از خمیر دندان

کمی خمیر دندان روی آن قرار دهید تا عینک تمیز شود و به آرامی با یک پارچه نخی مالش دهید. این کار را به مدت 30 ثانیه انجام دهید. خراش های روی شیشه نیز تمیز خواهند بود.


خمیر اصلاح

قبل از تمیز کردن عینک، کف اصلاح را روی شیشه آن بمالید و بگذارید مدتی بماند. نگه داشتن فوم برای مدتی گرد و غبار و کثیفی روی شیشه را پاک می کند. بعد از مدتی اگر کف را با پارچه نخی تمیز کنید تمیز می شود.



شیشه پاک کن مایع

شیشه پاک کن مایع ساده ترین راه برای تمیز کردن شیشه است. حاوی الکل است که شیشه را تمیز می کند و به عنوان یک ضدعفونی کننده دست عمل می کند. این به شما این امکان را می دهد که دستان خود و عینک خود را نیز تمیز کنید.


این اشتباهات را نکنید

برای تمیز کردن لکه های روی عینک از صابون یا مواد شوینده استفاده نکنید. این عادت می تواند به عینک شما آسیب برساند. در واقع بیشتر مواد شوینده سخت و خشک هستند. این امر حساسیت شیشه ها را مختل می کند. برای تمیز کردن عینک فقط باید از پارچه نخی استفاده کرد. بسیاری از افراد از جوش شیرین برای تمیز کردن عینک استفاده می کنند که برای چشم ها مضر هستند


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده