خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه در محل کار درخواست بررسی حقوق و دستمزد بدهیم ؟

چگونه در محل کار درخواست بررسی حقوق و دستمزد بدهیم ؟

چگونه در محل کار درخواست بررسی حقوق و دستمزد بدهیم ؟

و چگونه برای آن آماده شویم ؟


صحبت کردن در مورد پول در محل کار ممکن است برای برخی افراد سخت باشد، چه قبل از مصاحبه باشد و چه بخواهید حقوق و دستمزد را بررسی کنید، پول چیزی است که مردم دوست ندارند در مورد آن صحبت کنند. اما چرا؟ همه ما به دلیلی سر کار هستیم و برای برخی، پول دلیل بزرگی است. اگر اینطور نبود، آیا بسیاری از ما واقعاً کار می کردیم؟


کارفرمایان باید آنچه را که در آن توانایی داریم در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم کاری را انجام دهیم. اگر فکر می کنید زمان افزایش حقوق فرا رسیده است، بهتر است با مدیر خط خود صحبت کنید. باز بودن و صادق بودن در مورد پول در محل کار می تواند واقعاً رهایی بخش باشد. حتی فکر کردن به آن در ابتدا می تواند ترسناک باشد، اما ما نکاتی در مورد نحوه درخواست بازنگری حقوق و نحوه آماده شدن برای آن داریم.


چرا درخواست بررسی حقوق و دستمزد می کنید؟

هیچ دلیل واحدی وجود ندارد که چرا باید بازنگری حقوق و دستمزد را درخواست کنید و آنها برای همه متفاوت خواهند بود، اما در اینجا فقط چند مورد وجود دارد:


همیشه در محل کار فراتر از آن انجام داده اید

برای بهبود مهارت های خود و پیشرفت به عنوان یک حرفه ای زمان گذاشته اید

همیشه در محل کار قابل اعتماد هستید

حجم کاری شما بیشتر از زمانی است که کار را شروع کرده اید

احساس می کنید حقوق شما منعکس کننده تغییر اقتصاد نیست

نقش و مهارت های شما در بازار کار ارزش بیشتری پیدا کرده است

اینها تنها تعدادی از دلایلی است که ممکن است درخواست بازنگری حقوق بدهید و همه آنها به اندازه یکدیگر معتبر هستند. کارفرمایان باید به نظرات شما احترام بگذارند و به شما این فرصت را بدهند که نظرات خود را توضیح دهید و درخواست افزایش حقوق خود را داشته باشید. بنابراین، بهترین زمان برای درخواست چه زمانی است؟


بهترین زمان برای درخواست بازنگری حقوق چه زمانی است؟

ممکن است هرگز بهترین زمان برای درخواست بازنگری حقوق وجود نداشته باشد. بسیاری از مردم می گویند قبل از تنظیم بودجه سالانه و این بسته به شرکت شما متفاوت است. با این حال، جایی که ممکن است این نکته خوبی باشد، فکر می کنم هر زمانی که برای شما مناسب است بهترین زمان برای صحبت با مدیرتان در این مورد است. آنها ممکن است نتوانند چیزی به شما قول بدهند یا تغییرات ناگهانی ایجاد کنند، صرفاً به این دلیل که چیزهایی مانند این باید از طریق منابع انسانی نیز بگذرد، اما فقط به آنها اجازه دهید بدانند چه احساسی دارید و چه انتظاری دارید . گاهی اوقات، تنها چیزی که برای احساس بهتر در مورد کارمان نیاز داریم، این است که چنین دغدغه هایی را حذف کنیم.


چگونه علت درخواست افزایش حقوق را مطرح کنید؟

چگونه حقوق پیشنهادی خود را درخوست کنید؟

باز هم راه درست یا غلطی وجود ندارد. با این حال، شما باید آماده باشید. هنگام درخواست افزایش حقوق باید نکات معتبری برای مطرح کردن داشته باشید، بعید است که آنها فقط آن را به شما بدهند. بنابراین مطمئن باشید که نکات خود را دارید، آنها را درک می کنید و شواهدی برای اثبات ادعاهای خود دارید.


ثانیاً، اگر از پرسیدن از مدیر خط خود در این مورد محتاط هستید، آنگاه مشکلی با آنها وجود دارد و نه شما. شما نباید عصبی باشید و باید آن را مانند هر جلسه دیگری برنامه ریزی کنید. آنها را در مورد آنچه که می خواهید در مورد آن صحبت کنید آگاه کنید، اما باید تا آن زمان به طور عادی ادامه دهید.


اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید با آن‌ها بحث کنید، می‌توانید همیشه یک جلسه با منابع انسانی برنامه‌ریزی کنید. اطمینان حاصل کنید که شنیده می شوید.


چگونگی درخواست بررسی حقوق و دستمزد در محل کار


چگونه برای آن آماده می شوید؟

آمادگی در هر جنبه ای از کار مهم است، اما زمانی که از شخصی درخواست افزایش حقوق می کنید، باید بتوانید به او ثابت کنید که لیاقت آن را دارید. دلیل شما هر چه باشد، اولاً باید به آن ایمان داشته باشید. شما باید با استدلال خود انگیزه داشته باشید تا مطمئن شوید که با قدرت و با درک این موضوع که شایسته آن هستید وارد آن جلسه می شوید.


شما می خواهید از ادعاهای خود پشتیبانی کنید. بنابراین، اگر می گویید از اهداف فراتر رفته اید، چگونه این کار را انجام داده اید؟ آیا مدرکی دارید؟ اطلاعات KPI آمار؟ هر چیزی که بتوانید به آنها نشان دهید و آنها را متقاعد کنید که هر کاری که می توانید در محل کار انجام می دهید. اگر منظور شما این است که حجم کاری شما بیشتر است، شرح شغل اصلی خود را دریافت کنید و تمام مسئولیت های جدید خود را به آن اضافه کنید. همیشه دلیل بیاورید تا آگاه شوند.


اگر می خواهید یک ارائه تهیه کنید، می توانید، اما دقیقاً ضروری نیست. فقط اسنادی را با تمام اطلاعات ارائه دهید. به این ترتیب آنها چیزی برای بردن با خود دارند و همچنین می توانید این اسناد را به عنوان مدرک مکالمه برای HR ارسال کنید.


تنها یک راه برای آماده شدن وجود ندارد، اگر احساس راحتی می کنید که وارد آنجا شوید و این کار را انجام دهید.


بعد از بحث چه می کنید؟

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید و بدانید که هنگام خروج از جلسه آنها دقیقاً قصد دارند در این شرایط چه کاری انجام دهند. آنها ممکن است نتوانند به این زودی ها چیزی را به طور دقیق یا حتی به زودی قول بدهند، اما فقط بدانند که در این مدت قرار است چه کاری انجام دهند.


مطمئن شوید که یادداشت دارید و مکالمه را ادامه دهید. هیچ کاری فوراً انجام نمی شود، مواردی مانند این باید بیشتر مورد بحث قرار گیرند، در مورد بودجه اعمال می شود و دلایل دیگر ممکن است روند را کند کند. اما مطمئن باشید که کاری در مورد آن انجام شده است. در رأس چیزها باشید و آن را فراموش نکنید.


اگر توافق شده است که هیچ کاری نمی توان انجام داد، تصمیمی می گیرید که ممکن است بعدا به شما کمک کند. آیا زمان پیدا کردن یک نقش جدید فرا رسیده است؟ یا فقط منتظر فرصت بعدی خود برای بحث دیگری هستید؟ هر کاری که در درازمدت برای شما بهترین است را انجام دهید، نه فقط کارفرمایتان.

نویسنده: شارلوت راجرز


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده