خرید از سراسر دنیا


» چگونه در ماه های تابستان بازدهی خود را حفظ کنیم

چگونه در ماه های تابستان بازدهی خود را حفظ کنیم

چگونه در ماه های تابستان بازدهی خود را حفظ کنیم

بسیاری از ما مشتاقانه منتظر تابستان، روزهای گرمتر و طولانی‌تر هستیم که به ما فرصت می‌دهد بیرون برویم و کارهایی را که دوست داریم انجام دهیم. بسیاری از شما ممکن است در چند هفته گذشته به دفتر برگشته باشید یا ممکن است همچنان از خانه کار کنید، در هر صورت، هدر دادن روز خود با آرزوی اینکه بیرون بودید احتمالا بهترین راه برای گذراندن روزتان نیست. اگر شما هم مثل من هستید، ممکن است در ماه‌های تابستان تمرکز کردن برایتان سخت‌تر باشد، نه تنها به دلیل تمایل به انجام کار دیگری، بلکه گرما می‌تواند مانع از آن شود! چه در حال کار و چه در خانه به دنبال شغل جدید باشید، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بهترین استفاده را از تابستان ببرید و همچنان در محل کار سازنده باشید!


به خودت استراحت بده

بهترین راه برای تمرکز در تابستان این است که آنچه را که می خواهید به خود بدهید. (البته در حد اعتدال) اگر می خواهید بیرون باشید، برای ناهار وقت بگذارید و به پیاده روی بروید یا بعد از کار برنامه ریزی کنید. اگر بیرون می‌روید، کارها را انجام می‌دهید و نگرش مثبتی دارید، به احتمال زیاد کارتان را انجام خواهید داد. استراحت خود را انجام دهید، به خود فرصت دهید تا سرحال شوید، به خصوص اگر در گرما آنقدر خوب عمل نمی کنید و پس از اتمام، به سر کار خود بازگردید و منتظر یک عصر زیبا باشید.


سعی کن و برو بیرون

ممکن است برخی از شما به دلیل ماهیت شغل خود به اندازه کافی خوش شانس باشید که مدتی را در خارج از منزل سپری کنید، اما در غیر این صورت، گیر افتادن در تمام روز می تواند انگیزه شما را متوقف کند. این می تواند برای شما خوب باشد که کمی از فضای کاری خود فاصله بگیرید و به بیرون بروید، می تواند تأثیر زیادی بر بهره وری شما در طول روز کاری داشته باشد. این تغییرات کوچک می تواند به شما این شانس را بدهد که بیشتر اوقات از آب و هوای خوب لذت ببرید و باعث شود که احساس نکنید روزهای تابستان را از دست می دهید.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

اگر از خانه کار می‌کنید، می‌توانید بیرون از خانه نیز کار کنید. اگر یک باغ یا فضای باز دارید، زمانی را برای تمرین در آنجا اختصاص دهید، هوای تازه می تواند همان چیزی باشد که نیاز دارید.


روال ناهار خود را تغییر دهید

انجام هر روز کاری متفاوت در زمان ناهار می تواند احساس شادابی بیشتری در شما ایجاد کند. چرا هنگام ناهار کتابی نیاورید و بیرون آن را بخوانید. یا پیاده روی یا دویدن را در طول استراحت ناهار خود امتحان کنید - هر چیزی که شما را از فضای کاری خود دور کند و هوای تازه را در خارج از خانه بگیرید. تعیین ساعات ناهار به خودتان می تواند به شما کمک کند تا کمی روز را به هم بریزد. امیدوارم انگیزه بیشتری برای کار کردن داشته باشید.


روش رفت و آمد خود را تغییر دهید (اگر می توانید)

این یکی ممکن است برای همه گزینه‌ای نباشد، اگر در جایی خیلی دور زندگی می‌کنید یا مسئولیت‌های دیگری دارید، ممکن است راحت‌تر و سریع‌تر به رفت و آمد خود ادامه دهید. با این حال، اگر این گزینه را دارید، چرا صبح پیاده روی یا دوچرخه سواری خوب را امتحان نکنید؟ نه تنها برای سلامتی شما مفید است، بلکه می توانید از آب و هوا قبل و بعد از کار لذت ببرید. شاید ارزش آزمایش این را داشته باشد و ببینید که چگونه خلق و خوی شما را تغییر می دهد.


زمان خود را به خوبی مدیریت کنید

برخی از شما ممکن است گزینه کار انعطاف پذیر را داشته باشید، اگر چنین است، ممکن است زمان آن رسیده است که از این فرصت استفاده کنید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، و از آن برای استفاده حداکثری از روزهای تابستانی استفاده کنید. در صورت امکان، ممکن است بخواهید کار را شروع کرده و یک ساعت زودتر به پایان برسانید و عصرها کمی وقت اضافی به شما می دهد. کار منعطف به شما امکان می دهد تا فرصت بیشتری برای برنامه ریزی زندگی بیرونی خود در مورد زندگی کاری خود داشته باشید. کار انعطاف پذیر می تواند مزایای زیادی برای افرادی داشته باشد که از آن به نفع خود استفاده می کنند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کار انعطاف پذیر بخوانید.


همچنین ممکن است بخواهید سعی کنید صبح یک ساعت یا بیشتر زودتر از خواب بیدار شوید. به جای صرف وقت صبح با عجله در اطراف و تلاش برای انجام کارها، آن را به زمانی آرام تر تبدیل کنید و حتی آن را صرف کاری کنید که دوست دارید. سعی کنید در بیرون از منزل مطالعه کنید یا صبح ها ورزش کنید به جای آخر روز. ممکن است متوجه شوید که در طول روز کمی انرژی دارید. مطمئن شوید که از تمام روزهای خود بهترین استفاده را می‌کنید و واقعاً از ماه‌های تابستان لذت می‌برید.


برنامه ریزی کنید!

چه در حال برنامه‌ریزی تعطیلات باشید یا صرفاً یک شب با دوستانتان، داشتن چیزی که منتظر آن باشید نیز می‌تواند انگیزه شما را برای انجام کارتان بیشتر کند. کار در یک دفتر یا یک فضای کاری داخلی به این معنی نیست که تابستان را از دست خواهید داد. در این ماه ها مرخصی سالانه خود را بگیرید (اگر می توانید) و بروید و یک مکان جدید را کشف کنید. تعطیلات تابستانی احتمالاً پس از بازگشت شما را سرحال و آماده برای کار خواهد کرد.


برنامه ریزی مناسب روزهای هفته باعث می شود در تابستان نیز احساس بهتری در مورد کار کردن داشته باشید. برنامه‌ریزی از قبل و اطمینان از اینکه برنامه‌هایی برای بعد از ساعات کاری دارید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند احساس کنید از آن بهترین استفاده را می‌کنید. سعی کنید تا جایی که ممکن است بیرون بروید و سعی کنید از زمان دوری از کار و زمان خود در محل کار لذت ببرید. کار در تابستان نیازی به احساس سختی ندارد، این چیزی است که شما از آن می سازید.


نویسنده: شارلوت راجرز

ترجمه مجله ارم بلاگ




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده