دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» اسنپ ​​چت گزینه ای را ارائه می دهد که به والدین اجازه می دهد ببینند نوجوانانشان به چه کسانی پیام می دهند

اسنپ ​​چت گزینه ای را ارائه می دهد که به والدین اجازه می دهد ببینند نوجوانانشان به چه کسانی پیام می دهند

اسنپ ​​چت گزینه ای را ارائه می دهد که به والدین اجازه می دهد ببینند نوجوانانشان به چه کسانی پیام می دهند


اسنپ چت روز سه شنبه اولین مرکز کنترل والدین خود را معرفی کرد، تقریباً 10 ماه پس از آن که یکی از مدیران این شرکت به کنگره گفت که در حال توسعه ابزارهایی با هدف کمک به والدین برای ایمن نگه داشتن نوجوانان خود است.


این ابزار جدید که مرکز خانواده نام دارد، وعده می دهد که به والدین بینش بیشتری در مورد اینکه نوجوانانشان در برنامه پیام رسانی با چه کسانی در ارتباط هستند (بدون افشای محتوای آن مکالمات) می دهد. والدین باید حساب اسنپ چت خود را ایجاد کنند و نوجوانان باید شرکت کرده و اجازه استفاده از این ویژگی را به آنها بدهند


این شرکت گفت: "مرکز خانواده به گونه ای طراحی شده است که نحوه تعامل والدین با نوجوانان خود را در دنیای واقعی نشان دهد، جایی که والدین معمولاً می دانند نوجوانان آنها با چه کسانی دوست هستند و چه زمانی در حال معاشرت هستند - اما مکالمات خصوصی آنها را شنود نمی کنند." 


پس از افشاگری‌های یک افشاگر فیس‌بوک در پاییز گذشته که نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر این شرکت بر کاربران جوان‌تر ایجاد کرد، مدیران شرکت مادر اسنپ‌چت ( اسنپ ) ، یوتیوب، تیک‌تاک و اینستاگرام از سوی کنگره درباره اقداماتی که برای محافظت از نوجوانان انجام می‌دهند، ابراز نگرانی کردند.


جنیفر استوت، معاون سیاست عمومی جهانی اسنپ، به کنگره گفت: «کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد» و گفت که این شرکت در حال توسعه ابزارهای جدید والدین برای کمک به محافظت از کاربران جوان است.


چندین برنامه در ماه‌های اخیر گزینه‌های جدیدی را برای تقویت کنترل‌های والدین و محافظت از کاربران جوان‌تر معرفی کرده‌اند . برای مثال، اینستاگرام ابزارهایی را راه‌اندازی کرد که به والدین امکان مشاهده حساب‌هایی را که فرزندانشان دنبال می‌کنند یا بر عکس، می‌دهد و اینکه چقدر زمان صرف برنامه‌ها می‌کنند.


در حالی که این اولین اقدام اسنپ چت برای کنترل والدین است، اما چند تدابیر ایمنی موجود برای کاربران جوان داشت، مانند اینکه نوجوانان را ملزم کند قبل از شروع ارتباط با یکدیگر دوستان مشترک باشند و آنها را از داشتن پروفایل های عمومی منع کند.


اسنپ ​​اعلام کرد که قصد دارد در ماه های آینده ویژگی های بیشتری را به Family Center اضافه کند. برخی از ابزارهای جدید شامل این امکان برای والدین خواهد بود که ببینند نوجوانانشان چه دوستان جدیدی را اضافه کرده‌اند، به آنها اجازه می‌دهد به‌طور محرمانه در مورد حساب‌هایی که ممکن است با فرزندشان در تعامل است گزارش دهند، و به کاربران کوچک‌تر این گزینه را می‌دهند که در صورت گزارش یک مورد به والدین خود اطلاع دهند.



مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده