خرید از سراسر دنیا


» 8 واقعیت روانشناختی درباره فکر کردن به کسی

8 واقعیت روانشناختی درباره فکر کردن به کسی

8 واقعیت روانشناختی درباره فکر کردن به کسی


حقایق روانی

عشق زیباست، عشق شیرین است، عشق می تواند کوه ها را جابجا کند و عشق می تواند شما را به جاهایی ببرد که هرگز نمی دانستید وجود دارند! دوست داشتن کسی با تمام وجودت شگفت انگیزترین حس دنیاست و دوری از او قلبت را غرق می کند! در زیر 8 حقیقت روانشناختی در مورد فکر کردن به کسی که ارزش دانستن دارد آورده شده است!

 

اگر با کسی که دوستش دارید در یک رابطه طولانی مدت هستید و به نظر نمی رسد بتوانید او را از ذهن خود دور کنید، حقایق روانشناختی زیر به آرامش ذهن شما کمک می کند. فکر کردن به کسی که دوستش دارید احساس تلخی است که شبیه به خواستن چیزی است که می توانید داشته باشید!


طبیعی است که هر از چند گاهی به کسی فکر کنید که دوستش دارید، جذبش می‌شوید یا به او علاقه دارید، اما آیا می‌دانستید که فکر کردن مداوم به کسی و اینکه نمی‌توانید او را از ذهنتان دور کنید، در واقع به این معناست که او هم می‌تواند به شما فکر کند؟ بله، درست است، روانشناسی می گوید وقتی شما زیاد به کسی فکر می کنید، یعنی آن شخص هم به شما فکر می کند! بیایید نگاهی به حقایق دیگر در زیر بیاندازیم.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


1. لبخند زدن بدون دانستن

مطالعات نشان می دهد که فکر کردن به کسی که دوستش دارید، جذبش می کنید یا دوستش دارید، باعث می شود بدون اینکه واقعاً بدانید، لبخند بزنید. می دانید چگونه ناگهان به کاری فکر می کنید که شخصی انجام داده است که به نظر شما خنده دار یا جالب است و حتی بدون تلاش لبخند می زنید؟ وقتی به کسی که دوستش دارید فکر می کنید این اتفاق می افتد.


2. احساس گرما

فکر کردن به کسی باعث می شود که از درون احساس گرما کنید، به خصوص اگر آن شخص را دوست داشته باشید. اگر جذب آن شخص شده اید یا عاشق او هستید، مغز شما هورمون استرس ترشح می کند که باعث ایجاد اثر گرمایی در بدن شما می شود. این اثر بدون اینکه بدانید احساس گرما به شما می دهد.


3. دلیلی برای نزدیک بودن وجود ندارد

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تشخیص اینکه به کسی فکر می‌کنید یا برعکس، این است که احساس می‌کنید می‌خواهید به آن شخص نزدیک شوید یا بدون دلیل با او تماس بگیرید. احساس میل به صحبت کردن ناگهانی با کسی، یک نشانه ناخودآگاه است که نشان می دهد به آن شخص فکر می کند.


4. احساس متقابل است

مطالعات روانشناسی نشان می دهد که وقتی به نظر می رسد نمی توانید کسی را از ذهن خود دور کنید، در 90٪ مواقع، این احساس در واقع متقابل است. بنابراین اگر متوجه شدید که به سختی به کسی فکر می کنید، ممکن است آن شخص نیز به شما فکر کند.


5. تغییر در احساسات

وقتی به شخصی منفی یا مثبت فکر می کنید، تغییر ناگهانی در احساسات شما ایجاد می شود. می دانید چگونه گاهی اوقات وقتی با کسی صحبت می کنید و او می خندد، شوخی می کند یا سرگرم می شود و ناگهان می ایستد و حالت چهره خود را تغییر می دهد؟ خوب، معمولاً به این معنی است که فرد ناگهان به فکر کسی افتاد. اگر این اتفاق بی دلیل برای شما بیفتد، فکر کسی احساسات شما را تغییر داده است.


6. رویای شخص

روانشناسی می گوید وقتی دائماً شخصی را در خواب می بینید به این معنی است که ممکن است در طول روز آگاهانه یا ناخودآگاه به آن شخص فکر کنید. همچنین می تواند به این معنی باشد که آن شخص نیز به شما فکر می کند. می بینید که ذهن بسیار قدرتمند است و وقتی کسی انرژی را به سمت شما می فرستد می توانید آن را حس کنید.


7. شما عاشق هستید

اگر هر چقدر هم که تلاش می‌کنید نمی‌توانید از فکر کردن به کسی دست بردارید، ممکن است نشان‌دهنده این باشد که شما احساسات شدیدی نسبت به آن شخص دارید، جذب آن شخص هستید، به آن شخص علاقه دارید یا به این معنی است که عاشق هستید. این گاهی اوقات می تواند تلخ و شیرین به نظر برسد، مخصوصاً اگر فرد احساسات شما را به اشتراک نگذارد یا نداند که شما به شدت نسبت به او احساس دارید.


8. مشکل در تمرکز

مانند دلتنگی برای کسی ، فکر کردن به کسی باعث می شود که در تمرکز روی کارهای روزانه خود دچار مشکل شوید. خواندن، نوشتن، کارهای روزانه، کار یا سایر فعالیت‌ها زمانی که شخصی را در ذهن خود دارید انجام دادن آن سخت‌تر می‌شود. سعی کنید قبل از اینکه شرایط از کنترل خارج شود، کنترلی پیدا کنید.



وقتی نمی توانید از فکر کردن به کسی دست بردارید، چه کاری باید انجام دهید

زمانی که به نظر می‌رسد نمی‌توانید کسی را از ذهن خود دور کنید، هر چقدر هم که تلاش می‌کنید، کاملاً خسته‌کننده است. این می تواند مانع فعالیت های روزانه شما شود، سالم نیست و می تواند باعث افزایش سطح هورمون استرس کورتیزول شود. در زیر چند راه وجود دارد که به شما کمک می کند مدام به کسی فکر نکنید و به زندگی ادامه دهید.


اول از همه، کمی در ذهن خود تأمل کنید و دریابید که چرا دائماً به آن شخص فکر می کنید

سعی کنید در مورد احساسات خود با شخص روبرو شوید اگر این احساسات مربوط به جذابیت، خشم، عشق یا نفرت است.

سرگرمی یا فعالیت جدیدی پیدا کنید که بتوانید خودتان در آن مشغول شوید

با دوستان بیرون بروید یا زمانی را با خانواده بگذرانید، فقط سعی کنید تا حد امکان در کنار دیگران باشید

به یک سازمان خیریه بپیوندید، کمک به دیگران به زندگی معنای جدیدی می دهد و دیدگاه شما را تغییر می دهد

نتیجه

اکنون برخی حقایق روانشناختی در مورد فکر کردن به کسی که دوستش دارید را می دانید! همچنین می‌توانید با مراجعه به وب سایت اندیشه مثبت، مقالات و مطالب جدیدی را که در سایت منتشر می شود مشاهده کنید، و یا از خدمات مشاوره ای این سایت استفاده کنید.


مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده